English

سردار قاسم رضایی:

آسایش و رفاه مرزنشینان را جزو اولویت‌ ها قرار دادیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ما به عنوان مرزبان نیروی انتظامی به نمایندگی از ستاد نیروهای مسلح و دولت، آسایش و رفاه مرزنشینان را جزو اولویت‌ ها و در دستور کار خود قرار داده‌ ایم.

آسایش و رفاه مرزنشینان را جزو اولویت‌ ها قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار قاسم رضایی ،  فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از مرزهای شهرستان مریوان با تاکید بر اهمیت مرزنشینان گفت: ما به عنوان مرزبان نیروی انتظامی به نمایندگی از ستاد نیروهای مسلح و دولت، آسایش و رفاه مرزنشینان را جزو اولویت‌ها و در دستور کار خود قرار داده‌ایم. بازارچه مرزی یک منبع اشتغال‌زایی است و افرادی که در آن فعالیت می‌کنند می‌توانند بخشی از نیازمندی‌هایشان را برطرف کنند و ما کاملا در بحث فعال کردن بازارچه ها مصمم هستیم البته دولت نیز تلاش‌های خوبی در این زمینه کرده است.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده مرزبانی به مرزنشینان گفت: با استفاده از امکانات در اختیار سازمانی از نظر بهداشتی، پزشکی و دارو، مشغول ارائه خدمات به مرزنشینان هستیم و نتیجه‌اش همکاری و همراهی ما و مرزنشینان در کنترل هر چه بهتر نوار مرزی است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور اظهارکرد: مرزبانی یک رده قانونی در کشور است و مرزبانان  وظیفه دارند مرزها را کنترل و از ترددهای غیرمجاز و ورود و خروج کالای قاچاق به مرزهای کشور ممانعت کنند. با تعامل بسیار مطلوبی که مرزبانی کردستان با دستگاه‌های ذی ربط، مرزنشینان و مرزبانان کشور مقابل داشته است، شاهد مرزبانی پویا در این استان‌ هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه