English

سردار قاسم رضایی:

جان فشانی شهدا عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران است

فرمانده مرزبانی ناجا استقامت و جان فشانی شهدا را عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران دانست و گفت: ایمان به خدا رمز شهادت در راه اوست و شهیدان ما به حقیقت مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.

جان فشانی شهدا عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار قاسم رضایی ،  فرمانده مرزبانی ناجا پنجشنبه‌شب (27 تیر) در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع وطن سردار صادقی‌فرد، گفت: تعهد ما به شهدا، ولایت‌مداری و حفظ انقلاب است.

وی از شهدا به عنوان پرچمداران آسمانی جهاد و مبارزه برای حفظ و بقاء امنیت ایران اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: این شهیدانی که اکنون و در جوار رحمت بی منتهای الهی آرام گرفته‌اند بهترین الگو برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: شهدا خالصانه با روح بلند و معنوی خود با خدا معامله کردند و از تعلق مادی دنیا رهایی جستند و در بارگاه حضرت حق زنده هستند و ارتزاق می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس خانواده‌های این مرز و بوم اگر فرزندشان به درجه  شهادت نمی رسید؛ خود را از کاروان انقلابیون عقب افتاده می‌دانست و نسبت به این موضوع با اعتقاد راسخ پایبند بودند و در 8 سال جنگ نابرابر پیروزی های بزرگی را به دست آوردند.

وی بیان کرد: در کلام الهی قرآن و در احادیث بسیاری، پیرامون درجه شهادت و شهیدان مطالب بسیار زیادی بیان شده است که معروف ترین آن این است که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر علوی بودن این استان با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید دفاع از حرم و حریم و بیش از 45 شهید مدافع حرم؛ این توفیقات بزرگ اسلامی را به خانواده های معظم شهدای این استان و سایر مرزنشینان سلحشور خطه شمال کشور تبریک عرض کرد.

رضایی از مرزبانان ناجا به عنوان نیروهای انقلابی  یاد کرد و گفت: مرزبانان با حفظ ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار در برابر تهدیدات دشمن ایستاده و راه هر تجاوز به مرزهای کشور را بسته است.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی همانند دوران دفاع مقدس به عنوان رزمندگان میدان مبارزه با دشمن شناخته می‌شوند و همانند دوران دفاع مقدس فرهنگ ذکر و باخدابودن، مانوس بودن با قرآن و احادیث، دائم الوضو بودن، اجرای هدفمند طرح‌ها و جهاد بی منت و در راه خدا را در مسیر زندگی خود می دانند و با باور این موضوع از مرزهای کشور در مقابل دشمنان دفاع می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا از شهدا به عنوان سرمایه‌های جاویدان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: شهدا با نثار خون‌های پاک خود نهال انقلاب را تناور کرده و دست بیگانگان را از این کشور کوتاه کرده اند.

رضایی با بیان اینکه شهیدان با فراغ بال و آرامش خاطر به استقبال شهادت رفتند و شهد شیرین آن را نوشیدند، این سرافرازان را نماد پایمردی‌، ایثار و از خودگذشتگی خواند و اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند و باید همواره راه آنان را ادامه دهیم تا به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم.

وی همچنین خانواده شهداء را مظهر صبر و تجلی شکیبایی و فضیلت دانست و افزود: امنیت و آرامش جامعه اسلامی مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی خانواده‌های آنان است که بدون شک از میهمانان سفره عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان خواهند بود.

رضایی استقامت و جان فشانی شهدا را عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران دانست و تاکید کرد: ایمان به خدا رمز شهادت در راه اوست و شهیدان ما به حقیقت مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.

*نمی‌گذاریم خون شهدای مرزبانی پایمال شود

سیدتقی حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه این امنیت مرهون تلاش مرزبانان و دریابانان است، گفت: نمی‌گذاریم خون پاک این شهیدان در این راه بزرگ پایمال شود و ادامه دهنده راهشان هستیم.

وی افزود: راه شهدا مسیری پر از سعادت و خوشبختی است، مهم ترین مطلب همین است که این راه را حفظ کنیم و جوانان را تشویق کنیم تا رهرو باشند.

سردار غلامرضا صادقی‌فرد در 28 تیرماه سال 96 طی عملیات تعقیب و گریز با سوداگران مرگ و موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه