English

دستگیری سارقان حین فروش اموال سرقتی

رئیس کلانتری 152 خانی آباد گفت: دو سارق که جهت تهیه مواد مخدر و خرج روزانه اموال شهروندان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حین فروش اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمدحسین هاشمی، رئیس کلانتری 152 خانی آباد درخصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت دو بامداد گذشته فردی طی مراجعه حضوری به کلانتری اصرار داشت که دو نفر با پراید نقره ای زاپاس را به همراه محتویات داخل صندوق عقب خودرویش سرقت کردند که با توجه به حساسیت موضوع سریعا ماموران وارد عمل شدند وبا نشانه ای که صاحب لوازم سرقتی در اختیارشان قرار داده بود به منطقه خلازیر اعزام شدند. 

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود زاپاس خودرو را با یک کش مشکی رنگ بسته است که ماموران نیم ساعت از دو بامداد گذشته بود که موفق شدند با نشانی های اعلامی شاکی دو نفر را که حین فروش اموالی شامل 35 جفت کتانی، شش عدد لاستیک خودرو و چند دستگاه دی.وی.دی شناسایی و دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی افزود: دو سارق 34 و 32 ساله بعد از انتقال به کلانتری صراحتا سرقت ها را گردن گرفتند و گفتند ما سرقت را انجام دادیم و قصد داشتیم که این لوازم به قیمت پایین تری بفروشیم و پول حاصل از آن را جهت تهیه مواد مخدر و خرج روزانه استفاده کنیم که گیر افتادیم. 

النهایه در کلانتری علیه متهمین شکایتی مطرح و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه