English

فروشنده قطعات موتورسیکلت های سرقتی دستگیر شد

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی گفت: یک سارق حین خرد کردن قطعات موتورسیکلت های سرقتی دستگیر شد.

فروشنده قطعات موتورسیکلت های سرقتی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرگرد رضا اسلام نژاد، رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی درخصوص جزئیات این خبر گفت: شب گذشته (22 مرداد) طی اطلاع خبری مبنی بر حضور فردی که اقدام به خرد کردن قطعات موتورسیکلت و آگهی و فروش آنها در سایت های اینترنتی می کند ماموران عملیات این کلانتری به محل اعلامی اعزام شدند. 

وی ادامه داد: متهم در حال قطعه قطعه کردن یک دستگاه موتورسیکلت در کارگاهی بود که مدتی توسط ماموران تحت نظر قرار داده شد و بعد از حضور ماموران در محل کارگاه این فرد دستگیر شد. 

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های اولیه اعلام کرد موتورسیکلت برای خودم است و از مدتی پیش خراب شده و در کارگاه ام رهایش کرده ام و از آنجایی که هزینه تعمیر آن را نداشتم قصد دارم آن را قطعه قطعه کنم و بفروشم. 

وی در ادامه تصریح کرد: با انجام استعلام از سامانه 110 پلیسی مشخص شد این موتورسیکلت چند روز پیش در محدوده خزانه به سرقت رفته است که سریعا نسبت به شناسایی شاکی نیز اقدام شد. 

سرگرد اسلام نژاد افزود: مالباخته با حضور در کلانتری اظهار کرد استاد دانشگاه می باشد و روز سرقت برای دیدار مادرم به محله خزانه رفته بودم که موتورسیکلت ام سرقت می شود. 

بنابراین گزارش از محل اختفای متهم چند دستگاه اتو، دستگاه برش و چرخ های خیاطی کشف شد که در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد این دستگاه ها نیز در همین محدوده به سرقت رفته است و با تحقیق از متهم وی بیان داشت چند وقت پیش یک سرقت به همراه برادر و دوستش انجام داده است؛ متهم مدعی بود با سوراخ کردن دیوار کارگاه خیاطی وارد محل شده و سرقت را مرتکب شده اند.  

در ادامه از مالباخته دیگر نیز دعوت به عمل آمد که او نیز شکایت اش را علیه متهم اعلام کرد و به این ترتیب پرونده ای در این خصوص تشکیل و به نظر مقام محترم قضائی رسید. 

براساس این گزارش، متهم 27 ساله عنوان کرد همسرم باردار می باشد و هر دو سرقت را نیز گردن گرفت که در بررسی های تکمیلی مشخص شد او پیش از این اتهام نیز یک بار دیگر به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه