English

حق شناس:

برخی علیه شورای شهر سیاه نمایی می‌ کنند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه علیه شورای شهر سیاه‌ نمایی می‌ کنند،‌ گفت: شهرداری و شورای شهر رویکرد همراهانه و حمایتی نسبت به آئین‌ های مذهبی داشته است.

برخی علیه شورای شهر سیاه نمایی می‌ کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدجواد حق‌شناس ، عضو شورای شهر تهران در تذکری در شصت و دومین جلسه شورای شهر گفت:‌ رویکرد شورای شهر به ویژه رئیس شورا و مدیران شهری در جهت تکریم آئین عاشورایی و محرم بوده ولی متأسفانه برخی آدرس‌های غلط داده تا اتفاقات را ناگوار جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه علیه شورای شهر سیاه‌نمایی می‌کنند،‌گفت: شهرداری و شورای شهر رویکرد همراهانه و حمایتی نسبت به آئین‌های مذهبی داشته است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در روزهای گذشته گزارش غلطی در برخی از رسانه‌ها در مورد مدیران شهری و شهرداری در این زمینه منتشر شده و معتقدند که ما در جهت ترویج و سبک‌های غربی عمل کرده‌ایم در حالی که گزارشات و آمارها  این چنین نشان نمی‌دهد.

وی گفت: بودجه‌هایی که شورای شهر برای اربعین اختصاص داده مؤید این مطلب است چرا که در سال 95 و 96 که دوره شهرداری قبل بود تنها 5 میلیارد تومان برای اربعین ولی طی این دو ساله 10 میلیارد تومان برای اربعین بودجه مصوب کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه