English

وضعیت هوای کشور در سه روز آینده اعلام شد

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌ های ساحلی دریای خزر بارش باران پیش‌ بینی می‌ شود.

وضعیت هوای کشور در سه روز آینده اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: امروز (۱۰ شهریور) در سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق شمال آذربایجان‌ شرقی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود همچنین بارش باران فردا (۱۱ شهریور) به شکل پراکنده در این مناطق ادامه دارد.

وظیفه با بیان اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ شهریور) با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: در شمال آذربایجان‌ شرقی، شمال آذربایجان‌غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز در ساعات بعد ازظهر رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که انتظار می‌رود موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ شهریور) صاف با حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۲ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    اخبار روز چندسال قبل رو بردارید به چه درد میخوره ?

    • ناشناس

      خردمنددددد به تاریخ خبر نگاه کن :))

  • Asdollah

    عالیست

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه