English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۶ و ۷ شهریور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پنج‌شنبه و جمعه برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق قابل پیش‌ بینی است.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 6 و 7 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: فردا (۶ شهریور) در ارتفاعات البرز شرقی در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج‌شنبه و جمعه (۷ و ۸ شهریور ماه) برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق قابل پیش‌بینی است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۶ شهریورماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۷ شهریورماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوادر گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ترتیب ۳۵ درجه سانتیگراد و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه