English

محسنی بندپی:

احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت را عملیاتی می کنیم

استاندار تهران گفت: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت را عملیاتی می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،  انوشیروان محسنی بندپی ،  استاندار تهران ظهر شنبه (2 شهریور) در آیین افتتاحیه پروژهش های عمرانی قیامدشت گفت: دولت‌های بعد از انقلاب همواره از پشتوانه مردمی برخوردار بودند و این به منزله سرمایه بی‌نظیر برای دولت‌ها است.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولتمردان با مردمی است که همواره در روزهای سخت پای نظام ایستاده‌اند. شهدای هفته دولت الگو و اسوه برای انجام خدمت بی‌منت برای کارگزاران محسوب می‌شوند.

محسنی بندپی افزود: برنامه‌های ارائه شده از سوی شهرداری قیامدشت بیانگر این است که این شهر در مدت زمان اندک در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

استاندار تهران گفت: سیاست دولت مبنی بر عدم گسترش سازمانی و ساختاری ادارات دولتی در بخش‌ها است اما میتوان مراکزی که استقرار شان لازمه کاهش آسیبهای اجتماعی است را مطالبه کرد.

وی خاطر نشان کرد: تسلط بر حوزه سرزمینی و رفع اختلافات حریم شهر قیامدشت با شهرداری تهران حق حاکمیتی مسئولین اجرایی قیامدشت است و این حق را از شهرداری تهران مطالبه می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی فیضی

    خسته نباشیدواقعا!!
    متروشهرستان قرچک ورامین روافتتاح کردیدحالانوبت قیامدشت!!!!!!
    یسری به اونجابزنید۱۰ده سال پیش کلنگش روزدیداماهیچ خبری نیست بیخیالش شدید!!!!!
    فکرکنیدمنزل خودتونم اونجاست انقدرتبعیض آخه ه ه ه ه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه