English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز ۳ شهریور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش های شمالی استان‌ های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه (۳۱ مرداد و اول شهریور) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی واقع در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس نیز رخ خواهد داد.

به گفته وی در روز شنبه ( ۲ شهریور) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز یکشنبه (۳ شهریور ماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وی ادامه گفت: طی سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت علاوه بر این در شرق استان‌های یزد و کرمان، در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی وزش باد و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا و پس فردا (۳۱ مرداد و اول شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری خواهد بود. دمای هوای تهران فردا (۳۱ مردادماه) در گرمترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد و در خنک ‌ترین این زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای پایتخت جمعه (اول شهریور ماه) در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ترتیب ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه