English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده وزش باد شدید در استان‌ های سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: در سه روز آینده وزش باد شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بر اساس خروجی مدل های هواشناسی سه روز آینده برای ساعات بعد از ظهر در استان‌های آذربایجان غربی در استان کرمانشاه جنوب کردستان و جنوب فارس رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: در سه روز آینده در سایر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت. 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا و پس‌فردا (یکشنبه و دوشنبه 27 و 28 مرداد)،  هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران طی این دو روز در بالاترین نقطه به 36 درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه به 22 درجه سانتیگراد برسد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه