English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا برای بخش‌ هایی از استان‌ های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌ بینی می‌ شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت جوی چند روز آینده گفت: طبق تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی بعد ازظهر و اوایل شب امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در بعد از ظهر روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲۹ تا ۳۱ مرداد) برای جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وظیفه با بیان اینکه طی این مدت برای سایر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی پنج روز آینده در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از سمنان، یزد، اصفهان، قم و شرق کرمان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۹ مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه