English

فوت دو کارگر بر اثر سقوط به چاهک آسانسور

دو کارگر نصاب آسانسور روز گذشته درپی سقوط به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره جان خود را از دست دادند.

فوت دو کارگر بر اثر سقوط به چاهک آسانسور

به گزارش خبرگزاری موج، حوالی ساعت 14:05 روز گذشته (25 مرداد) شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که دو کارگر نصاب آسانسور هنگام انجام کار به داخل چاهک آسانسور سقوط کردند؛ پس از اعلام این موضوع بلافاصله یک ایستگاه آتش‌نشانی و یک گروه امداد و نجات به محل حادثه که یک ساختمان نیمه کاره در محله یوسف آباد بود، اعزام شدند.

طبق گفته شاهدانی که در این ساختمان حضور داشتند، این دو کارگر که نصاب کابین آسانسور بوده‌اند در طبقه سوم این ساختمان و در قسمت چاهک فعالیت می‌کردند که ناگهان به طبقه منفی دو سقوط می‌کنند.

سقوط به چاهک آسانسور

آتش‌نشانان تیم نجات پس از ارزیابی حادثه به طبقه منفی دو ساختمان رفته و هر دو کارگر را از داخل چاهک خارج کردند، نجاتگران این دو نفر را برای انجام بررسی‌های لازم به عوامل اورژانس تحویل دادند اما پس از بررسی علائم حیاتی این افراد مشخص شد که بر اثر سقوط به داخل چاهک جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تایید وقوع این حادثه اعلام کرد که پس از پایان عملیات محل برای بررسی‌های بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده شده است.

سقوط به چاهک آسانسور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه