English

شعار و رنگ اربعین سال ۹۸ مشخص شد

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال نیز شعار اربعین «الحسین یجمعنا» و «قرمز» نیز رنگ منتخب مراسم اربعین سال ۱۳۹۸ تعیین و اعلام شد.

شعار و رنگ اربعین سال ۹۸ مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا اباذری، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در عراق و رایزن فرهنگی  جمهوری اسلامی ایران در بغداد درخصوص شعار و رنگ اربعین سال ۹۸، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و توافق‌های انجام‌شده با طرف ایرانی و عراقی قرار شد امسال شعار و رنگ اربعین همان شعار سال ۱۳۹۷ باشد.

او یادآور شد: جهانی بودن حرکت بزرگ فرهنگی اربعین و شرایط خاص منطقه و جهان اسلام از اصول انتخاب شعار اربعین است، بر همین اساس امسال نیز شعار اربعین «الحسین یجمعنا» و «قرمز» نیز رنگ منتخب مراسم اربعین سال ۱۳۹۸ تعیین و اعلام شد.

اباذری افزود: با توجه به میزبانی مردم شریف عراق، مشورت و رایزنی با برادران و دوستان بزرگوار عراقی در طیف و سطوح مختلف انجام شد. همچنین در جمهوری اسلامی ایران با مشورت‌هایی که ستاد مرکزی اربعین با کارشناسان انجام داد، به این نتیجه رسید که شعار و رنگ اربعین همان شعار و رنگ اربعین سال ۱۳۹۷ باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه