English

حضور کنسولگری موقت عراق در ساری

کنسولگری موقت کشور عراق برای تسهیل در جریان ثبت نام زائران عتبات عالیات بازگشایی شد.

حضور کنسولگری موقت عراق در ساری

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: کنسولگری موقت کشور عراق برای تسهیل در جریان ثبت نام زائران عتبات عالیات اربعین امسال بازگشایی شد.

وی افزود: از این پس صدور ویزای زائران مازندرانی برای زیارت اربعین حسینی در کنسولگری موقت عراق در ساری انجام می‌شود.

حبیب ا.. ساداتی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح www.samah.haj.ir ابتدا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و پس از واریز وجوه مربوط به صدور روادید و بیمه به یکی از ۲۳۰ دفاتر زیارتی مجاز در مازندران مراجعه تا فرایند صدور ویزای خود را تکمیل نمایند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: تاکنون برای بیش از هزار زائر عتبات عالیات در اربعین حسینی ویزاصادر شده است.

ساداتی گفت: برای تسهیل در امور اعزام زائران اریعین حسینی، صدور ویزا امسال هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی تا سقف پنج نفر صادر می‌شود.

وی اعتبار این ویزا از زمان صدور را سه ماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان اربعین حسینی حتی یک روز بعد از اربعین و تا پایان ماه صفر می‌توانند برای این سفر معنوی ثبت نام و مشرف شوند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران توصیه کرد: زائران برای جلوگیری از مشکلات ازدحام روز‌های نزدیک به اربعین و صدور به موقع ویزا، از هم اکنون نسبت به ثبت نام در سامانه سماح و دریافت ویزا اقدام کنند.

ساداتی با بیان اینکه ۵۰ هزار مازندرانی پارسال برای شرکت در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) به کشور عراق سفر کردند، گفت: پیش بینی می‌شود در اربعین حسینی امسال حدود ۷۰ هزار زائر عتبات عالیات از مازندران راهی سرزمین عراق شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه