English

زمان افتتاح رسمی ایستگاه‌ های محمدیه و بسیج خط ۷ اعلام شد

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: بهره‌ برداری آزمایشی برای استفاده عموم شهروندان از این ایستگاه‌ ها در تاریخ ۲۷ مرداد ماه صورت می‌ گیرد و در تاریخ ۴ شهریورماه با حضور مدیران شهری به‌ طور رسمی افتتاح خواهند شد.

زمان افتتاح رسمی ایستگاه‌ های محمدیه و بسیج خط 7 اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی امام ،  مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درخصوص زمان افتتاح ایستگاه‌های محمدیه و بسیج در خط ۷ مترو اظهار کرد: بهره‌برداری آزمایشی برای استفاده عموم شهروندان از این ایستگاه‌ها در تاریخ ۲۷ مردادماه صورت می‌گیرد و در تاریخ ۴ شهریورماه با حضور مدیران شهری به‌طور رسمی افتتاح خواهند شد.

خط ۷ بیشترین ایستگاه تقاطعی با شبکه مترو تهران در عبور از مناطق تجاری (بازار بزرگ) و آموزشی تهران را دارد همچنین بیشترین تعداد مسافرگیری با توجه به تعداد ایستگاه‌ها در این خط انجام می‌شود و طراحی و اجرای سامانه تهویه مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شده است و با توجه به سناریویی بهره برداری این سیستم کفایت می کند.

افتتاح اولیه و ناقص خط ۷ مترو در تاریخ ۲۰ خردادماه سال ۹۶ صورت گرفت اما با آغاز به کار دور جدید مدیریت شهری و با توجه به مشکلاتی همچون ناایمن بودن مسیر این خط تعطیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی