English

علی امام خبر داد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی ایستگاه بسیج در خط ۷ متروی تهران

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) گفت: با تأمین منابع مالی پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی ایستگاه بسیج سرعت گرفته و بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه بسیج در خط 7 متروی تهران

به گزارش خبرگزاری موج، علی امام ،  مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) درباره افتتاح ایستگاه بسیج   خط 7 متروی تهران گفت: با تأمین  منابع مالی پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی ایستگاه بسیج سرعت گرفته است و این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بسیج واقع شده که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان به ایستگاه‌های اتوبوس BRT  پایانه خاوران و علم و صنعت دسترسی خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

امام به قرار گرفتن این ایستگاه در منطقه 14 تهران اشاره کرد و بیان داشت: این ایستگاه دارای دو ورودی است که ورودی جنوبی آن در حال تکمیل شدن است.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به تکمیل و نصب شدن 6 دستگاه پله برقی در این ایستگاه، افزود: بخش تجهیزاتی این ایستگاه شامل دو عدد پست برق، سیگنالینگ(سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و کابل کشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه ایستگاه بسیج بیش از 12 هزار متر مربع زیر بنا دارد، بیان داشت: طول سکوی این ایستگاه 160 متر است و امیدواریم با تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیزات، ایستگاه بسیج برای خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در تردد و رفت و آمد آنان آماده بهره برداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه