English

سردار مقیمی:

نوآوری و تحول باید در کارهای پلیس امنیت اقتصادی دیده شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: نوآوری و تحول باید در کارهای پلیس امنیت اقتصادی دیده شود، در کنار این موضوعات سعی در جوان گرایی کادر خود داریم و میانگین ۲۰ سال خدمت را برای کادر خود انتخاب کردیم.

نوآوری و تحول باید در کارهای پلیس امنیت اقتصادی دیده شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز از مقر پلیس امنیت اقتصادی کشور بازدید کرد.

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در این جلسه اظهار داشت: بحث ساماندهی فعالیت مرزنشینان، تغییر فعالیت مناطق آزاد، کاهش میزان توزیع کالاهای خارجی در بازار و بحث کاهش تمایل شهروندان به نگهداری دارایی از جمله مباحثی است که پلیس اقتصادی به آن عبور کرده است.

وی گفت:افزایش دستگیری و کشف پرونده‌های کلان از جمله دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی است؛ سعی کرده‌ایم که به موارد مسافری و مواردی که سازمان یافته نبوده، تمرکز نکنیم و تمرکزمان بر روی پرونده‌های کلان باشد مگر اینکه پرونده‌های خرد سازمان یافته‌ای داشته باشیم.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: استقرار ناجا در مبادی هدف و دسترسی به سامانه‌های رسمی سازمان ها در حال اخذ شدن است که توفیقات عالی را در این باره داشته‌ایم.

وی گفت: بحث کاهش تمایل شهروندان به نگهداری دارایی در منازل، بحث افزایش دستگیری قاچاق کلان در حوزه کالا و ارز از دیگر پرونده‌های مورد بررسی ما است. 

سردار مقیمی تصریح کرد: در ستاد از جهت ساختاری و سازمانی مشکلی وجود ندارد، اما سعی کردیم نیروهایی را جذب کنیم که دارای خلاقیت، تعهد، تدین، درست کاری، پیرو ولایت فقیه بودن و گوش به فرمان رهبری بودن از شاخصه‌های جذب نیرو در پلیس امنیت اقتصادی است.

وی گفت: نوآوری و تحول باید در کارهای پلیس امنیت اقتصادی دیده شود، در کنار این موضوعات سعی در جوان گرایی کادر خود داریم و میانگین ۲۰ سال خدمت را برای کادر خود انتخاب کردیم.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: سرهنگ بهرامی اولین کارآگاه مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی است که به عنوان جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی، از سوی فرمانده ناجا منصوب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه