English

جزئیات محدودیت های ترافیکی جاده های شمالی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

جزئیات محدودیت های ترافیکی جاده های شمالی

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  درباره وضعیت ترافیکی جاده های مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده محور سه راه چلاو به صورت سنگین و در سایر مقاطع این محور به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در  محدوده پل زنگوله، سیاه‌بیشه، ولی‌آباد و همچنین ورودی شهر مرزن‌آباد به‌صورت پرحجم است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در ورودی شهرهای زیراب و پل‌سفید محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت عادی گزارش شده است.

هاشمی درباره وضعیت جوی محورهای مازندران گفت: در حال حاضر شاهد مه‌گرفتگی در ارتفاعات محور کیاسر و همچنین محدوده هزارچم محور کندوان هستیم و در سایر محورهای استان شرایط جوی به‌صورت ابری است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید قربان از امروز در محورهای مازندران، افزود:  تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 روز سه‌شنبه از محورهای مازندران ممنوع اعلام شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی  از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 تا 24 روز یک‌شنبه و همچنین 6 تا 24 روز دوشنبه  از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال در محورهای کندوان و هراز اعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه