English

زوج زورگیر دستگیر شدند/ تهدید رانندگان با سلاح سرد

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: یک زوج زورگیر که در پوشش مسافر اقدام به سرقت از رانندگان می کردند، دستگیر شدند.

زوج زورگیر دستگیر شدند/ تهدید رانندگان با سلاح سرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی نجفی ،  معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بامداد هفتمین روز از مرداد ماه 98، یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اظهار داشت که از سوی زن و مردی جوان، مورد زورگیری قرار گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با هماهنگی از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 تیمی از ماموران کلانتری 158 کیانشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و پس از بررسی های اولیه، پرونده و شاکی به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

وی افزود: شاکی در حضور کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت عنوان داشت که شعلش مسافرکشی است و حدود ساعت 12 همان شب خانمی جوان را در محدوده بزرگراه آزادگان به مقصد خیابان شهرزاد سوار بر خودرو کرده، در میان راه زن جوان پس از مکالمه با تلفن همراهش به صورت ناگهانی با یک سلاح سرد (کاتر) به وی حمله کرده و او را مجبور به توقف کرده است که پس از توقف، ناگهان مردی جوان که همدست این زن بود وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت اموال و وجوه نقدش از محل گریخته اند.

سرهنگ نجفی، تصریح کرد: با ارایه مشخصات از سوی شاکی، کارآگاهان به بررسی مستندات محل سرقت پرداخته و باتوجه به اطلاعاتی که مالباخته از چهره متهمان ارایه کرده بود، هر 2 متهم که زن و شوهری جوان بودند، شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت، اظهار داشت: پس از چند شبانه روز تحقیقات و تعقیب و مراقبت در محدوده احتمالی سرقت، این زوج جوان هنگام تردد در خیابان شهرزاد، شناسایی شده و در یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر و راهی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

وی بیان داشت: متهمان ابتدا منکر اتهامات وارده بودند اما زمانی که با مالباخته روبرو شده و مستندات پلیس را دیدند، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اقرار کردند، همچنین در بازرسی از وسایل آنها مقداری وجه نقد مسروقه، یک فقره چک بانکی به مبلغ 15 میلیون تومان و اسناد و مدارک مالباخته نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی، در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده، هر 2 متهم با دستور مرجع قضایی برای کشف سایر سرقت های احتمالی و کشف جرایم دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه