English

دستگیری زورگیران مسافربرنما با هوشیاری پیرزن

زورگیران مسافرنما که با خودروی پراید قصد سرقت کیف یک پیرزن را داشتند، دستگیر شدند.

دستگیری زورگیران مسافربرنما با هوشیاری پیرزن

به گزارش خبرگزاری موج، حدود ساعت ۲۱ جمعه (۲۸ تیر) پیرزنی در تماس با کلانتری شهدا اعلام کرد که راننده و مسافر یک دستگاه خودروی پراید قصد زورگیری از وی را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری به‌سرعت به محل اعلامی اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

با حضور ماموران در محل، پیرزنی به آنان مراجعه و اعلام کرد که در خیابان سوار بر یک خودروی پراید مسافربر شده و پس از طی مسافتی کوتاه، مردی نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی سواری شده است اما مدتی بعد در حوالی میدان شکوفه مسافر، سلاح سردی را زیر گردنش قرار داده و با تهدید از وی خواسته تا کیفش را تحویل بدهد اما پیره زن درحالی که به شدت ترسیده بود از این کار امتناع و تنها شروع به جیغ زدن کرده که درپی آن راننده، خودرو را متوقف و این زن را به بیرون از ماشین انداخته و متواری شده است.

 با توجه به اینکه پیره زن موفق شده بود پلاک خودرو را هنگام فرار متهمان حفظ کند، این شماره پلاک در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و پس از ساعتی ماموران موفق شدند خودروی سواری پراید را متوقف و راننده آن را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. با انتقال این فرد، شاکی وی را مورد شناسایی قرار داد و  متهم نیز درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را رسیدن به مال هنگفت از طریق کیف پول پیره زن معرفی کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم دستگیر شده به اتهام سرقت و زورگیری پرونده‌ای تشکیل و با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم به پلیس آگاهی ارجاع شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم دوم نیز که به عنوان مسافر سوار بر خودرو شده بود، در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی