English

رهبر انقلاب به قالیباف چه توصیه ای کردند؟

قالیباف گفت: تعبیر دقیق و شاملی که رهبر انقلاب از موضوع امنیت داشتند، موجب می‌شود که انسان قدر زندگی در یک نظام ولایی را بیشتر درک کند.

رهبر انقلاب به قالیباف چه توصیه ای کردند؟

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف که برای حضور در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان فارس در شیراز حضور یافته بود، در حاشیه سخنرانی خود، گذری به زمان مسوولیتش در سمت فرماندهی ناجا زد و توصیه ای که رهبر انقلاب در مورد امنیت به وی در آن مقطع زمانی کرده بود.

فرمانده اسبق ناجا در خصوص موضوع مذکور اظهار داشت: تعبیر دقیق و شاملی که رهبر انقلاب از موضوع امنیت داشتند، موجب می‌شود که انسان قدر زندگی در یک نظام ولایی را بیشتر درک کند.

قالیباف توصیه رهبری به وی در مورد برقراری امنیت را این گونه برشمرد: در جلسه‌ای که در اوایل فرماندهی ناجا خدمت رهبر انقلاب رسیده بودیم، ایشان بنده را کنار کشیدند و گفتند:

امنیت برای مردم بسان خورشیدی است که صبح گاهان بر همه بندگان طلوع می‌کند؛ چه بر آنهایی که تا سحرگاهان مشغول عبادت پروردگار بوده چه بر آنهایی که خدایی ناکرده در معصیت خدا، شب را به صبح رسانده‌اند. الان هم شما در نیروی انتظامی باید شبیه خورشید بوده و امنیت را برای همه به طور مساوی ایجاد کنید بدون آنکه به سلایق و گرایش افراد توجه کنید که چه دینی یا چه مذهبی و مرامی دارند الا آن قلیل افرادی که بر اساس قانون مجرم بوده و باید با آنها طبق قانون برخورد کرد. در اجرای قانون نیز دقت کنید. اگر در خانواده‌ای پدری خطا کرده به‌گونه‌ای عمل نکنید که سایه خطای پدر بر فرزندش سنگینی کند چراکه فرزند وی که گناهی نکرده که باید سرشکسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ظهرابی

    آقای قالیباف مردم بستنی روکش طلا ولوله کردن دانشجویان را هیچ وقت فراموش نمی کنن.زیاد سفر نرو خسته میشی جانم.راستی قضیه.اختلاس شما در شهرداری چی شد ؟مقدار اختلاس چه قدر بود؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی