English

حریرچی:

سیاست وزارت بهداشت ارائه خدمات در نزدیکی محل زندگی مردم است

معاون کل وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت ارائه خدمات به مردم توسط بخش دولتی و خصوصی در نزدیکی محل زندگی مردم و مطابق با نظام ارجاع است.

سیاست وزارت بهداشت ارائه خدمات در نزدیکی محل زندگی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج حریرچی ،  معاون کل وزارت بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی استان قم، اظهار کرد: هزینه‌های جانبی درمان مانند هزینه رفت و آمد برای دریافت خدمات، امروزه قسمت قابل توجهی از هزینه‌های درمانی خانوارها را تشکیل می‌دهند. باید توجه کرد که در حال حاضر با توجه به قیمت حداقلی تعرفه‌های دولتی و پوشش نسبتا مناسب هزینه‌ای توسط بیمه‌ها در بعضی موارد هزینه رفت و آمد از هزینه اصلی درمانی بیشتر می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس سیاست وزارت بهداشت ارائه خدمات به مردم توسط بخش دولتی و خصوصی در نزدیکی محل زندگی مردم و مطابق با نظام ارجاع است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات مراکز ارجاعی در تهران و شهرهای بزرگ، مراجعه بیماران با بیماری‌های ساده و معمولی است که در محل زندگی خود بیماران هم با کیفیت خوب قابل درمان است.

به گفته دکتر حریرچی، توسعه مراکز درمانی در شهرهای دیگر استان تهران و استان‌های اطراف تهران نظیر البرز، قم و سمنان در راستای سهولت دسترسی مردم در سال های اخیر با جدیت بیشتری دنبال شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم به پزشکانی که در شهرستان‌ها به فعالیت مشغول هستند، اعتماد کنند. در مورد اکثر بیماری‌ها، سطح دانش و تجربه پزشکان فعال در تهران و شهرستان‌ها تفاوت چندانی ندارد البته بعضی بیماری‌های خیلی سخت و نادر احتیاج به مراجعه به مراکز ارجاعی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه