English

سردار احمد نوریان؛

عیار عمل ما قانون است/اولتیماتوم به سلبریتی های بدحجاب!

سخنگوی نیروی انتظامی گفت با سلبریتی‌های بد حجاب برخورد می شود.

عیار عمل ما قانون است/اولتیماتوم به سلبریتی های بدحجاب!

به گزارش خبرگزاری موج سردار احمد نوریان در گفت و گو با رسانه ها در تشریح این هشدار که با سلبریتی‌های بدحجاب برخورد می شود؛ گفت : وقتی تخلفی رخ دهد، برای پلیس تفاوتی ندارد که مرتکب آن تخلف چه کسی باشد و همه در برابر قانون یکسان هستند و پلیس در برخورد با بدحجابی برابر قانون رفتار می‌کند،

وی در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس برای پلیس فرقی ندارد که فرد متخلف بازیگر باشد، خبرنگار باشد یا هر فرد دیگری . چرا که عیار عمل ما قانون است.

سخنگوی نیروی انتظامی  ادامه داد: پیام پلیس در برخورد با بدحجابی به همه منتقل شده است و همه افراد در جامعه باید اخلاق و قانون را رعایت کنند.

نوریان در مورد اینکه آیا پلیس تاکنون به این افراد تذکر داده است؟ گفت: افراد ممکن است نا آگاهانه یا بر اثر غفلت دست به چنین کاری زده باشند که به آنان تذکر داده شده و در صورتی که چندین بار تکرار شود با آن برخورد نیز خواهد شد کما اینکه مواردی بوده که به آنها تذکر داده‌ایم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: در مورد حجاب بازیگران تذکرات لازم به وزارت ارشاد نیز داده شده است و ما از آنان نیز خواسته‌ایم تا این موارد را به هنرمندان منتقل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه