English

امنیت با اکیپ‌های یگان‌های ویژه ناجا در مناطق سیل زده برقرار است/با مهار آب گرفتگی‌ها، ابعاد چتر امنیتی پلیس گسترده‌تر خواهد شد

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات ناجا تصریح کرد: اکیپ‌های یگان‌های ویژه ناجا در مناطق آسیب‌دیده از سیل، فعالانه و به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند و با مهار آب گرفتگی‌ها، ابعاد چتر امنیتی پلیس گسترده‌تر خواهد شد.

امنیت با اکیپ‌های یگان‌های ویژه ناجا در مناطق سیل زده برقرار است/با مهار آب گرفتگی‌ها، ابعاد چتر امنیتی پلیس گسترده‌تر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات ناجا برای کمک‌ به سیل‌زدگان استان‌های شمالی کشور اظهار کرد: در پی فرمان و دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر گسیل امکانات بیشتر توسط نیروهای مسلح به استانهای سیل‌زده شمال کشور، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقدامات امدادرسانی به اهالی این مناطق را افزایش داد.

سخنگوی نیروی انتظامی یادآور شد: پیرو تاکید سردار اشتری؛ فرمانده ناجا، نیروهای پلیس از ساعات اولیه  آب‌گرفتگی معابر و وقوع سیل، با حضور در مناطق آسیب‌دیده از سیلاب، روند امداد و خدمات‌رسانی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای تامین امنیت در مناطق سیل‌زده در کنار امدادرسانی تصریح کرد: اکیپ‌های یگان‌های ویژه ناجا در مناطق آسیب‌دیده از سیل، فعالانه و به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند و تاکنون تلاش شده  از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان استفاده شود.

 نوریان با بیان اینکه با مهار آب گرفتگی‌ها، ابعاد چتر امنیتی پلیس گسترده‌تر خواهد شد، گفت :کمک‌های نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در مناطق سیل‌زده،در قالب اقدام جمعی، تا زمان رفع نیاز مردم با جدیت تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه