English

سردار اشتری:

نیروی انتظامی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است

فرمانده ناجا گفت: بر اساس نظرسنجی ها نیروی انتظامی در بین ۳۰ یا ۴۰ دستگاه اجرایی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است.

نیروی انتظامی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در اختتامیه مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروهای مسلح سراسر کشور که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اون اقتدار هستند.

وی افزود: اگر ما در دفاع مقدس بر دشمنی که از پا تا دندان مسلح بود، پیروز شدیم به برکت پیروی از قرآن و امام راحل بود.

سردار اشتری گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است و گام دوم انقلاب برای ما از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: اینکه ایران در عرصه جهانی در تمامی حوزه‌ها جایگاه رفیعی پیدا کرده است به دلیل این است که افراد با روحیه جهادی برای این کشور خدمت کرده‌اند.

وی گفت: اگر با توجه به فشارها و تحریم‎ها توانسته‌ایم مقاومت کنیم و اهداف خودمان را پیش ببریم به برکت قرآن بوده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح غیر از راه قرآن راه دیگری ندارند و باید برای گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم از وجود قرآن بهترین استفاده را ببریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: ولایت و قرآن در کنار هم هستند و جدایی ندارند، اگر قرار باشد این دو از هم جدا شوند می‌شود همان افرادی که در سوریه جنایت کردند، افرادی که حافظ قرآن بودند ولی از ولایت جدا شدند و ظلم کردند.

وی گفت: نیروهای مسلح ما در مکتب قرآن و اسلام و ولایت تربیت شدند و در نیروی انتظامی هم اقدامات شایسته و خوبی به همت صیانت از قرآن انجام دادند.

سردار اشتری بیان کرد: در ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز داریم که مرزبانان ما شبانه روز و به برکت قرآن به خوبی از این مرزها دفاع کرده‌اند.

فرمانده ناجا گفت: بر اساس نظرسنجی ها نیروی انتظامی در بین ۳۰ یا ۴۰ دستگاه اجرایی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است.

وی ادامه داد: با پلیس در تراز انقلاب فاصله داریم ولی در حال فعالیت برنامه‌ریزی و کار کردن برای رسیدن به این جایگاه هستیم.

فرمانده ناجا بیان کرد: حدود ۸۰ هزار نفر از پرسنل ناجا یا حافظ قرآن هستند و یا قاری قرآن و این امر نشان دهنده انس ناجا با قرآن است.

سردار اشتری در ادامه مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص مرزها باید بگویم مرزبانان نیروی انتظامی و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر مرزها حضور دارند.

وی افزود: هر توطئه ای که به سمت مرزها بود با هوشیاری مرزبانان خنثی شده است.

اشتری گفت: به کمک مرزداران و مرزبانان امنیت پایداری در مرزها ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: مانند سال های گذشته ناجا وظایف خودش را در مورد انتخابات انجام می دهد و آماده برای حفاظت از برگزاری انتخابات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه