English

جاده هراز امشب مسدود می‌شود

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ امشب الی ۵ بامداد روز سه‌شنبه از محدوده مشاء به سمت شمال مسدود است.

جاده هراز امشب مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش محمدی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ، درباره مسدود شدن جاده هراز گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ امشب الی ۵ بامداد روز سه‌شنبه از محدوده مشاء به سمت شمال مسدود است و هم‌وطنان می‌توانند از محور چالوس و فیروزکوه به شمال کشور تردد کنند.

وی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، گفت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور مهم مواصلاتی کشور هستند.

محبی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و پرحجم است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به سمت شمال، نیمه سنگین و روان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌توانند سفری بدون خطر را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه