English

جزئیات یک طرفه شدن خیابان نجات الهی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 تهران گفت: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه ۲۵ تیرماه انجام می شود.

جزئیات یک طرفه شدن خیابان نجات الهی

به گزارش خبرگزاری موج، ولی مسگر نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه6 درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: یک طرفه شدن خیابان نجات اللهی  در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده روها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می شود تا شهروندان امکان تردد راحت تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند. 

نجاتی تصریح کرد: با توجه به عریض شدن پیاده روها از عرض سواره رو کاسته شده و به همین منظور تردد خودروها یک طرفه شده و مسیرهای جایگزین تعریف می شود. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تصریح کرد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نشود. 

نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی یک و نیم کیلومتر و عرض آن بیست متر است، بیان کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه ۲۵ تیرماه صورت می گیرد.

به گفته نجاتی با توجه به سیاست های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح هایی در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه