English

از شنبه هوا گرمتر خواهد شد/ احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: امروز از هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق خواهیم بود.

از شنبه هوا گرمتر خواهد شد/ احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا گودرزی در پیش بینی پیش از ظهر امروز خود گفت: از امروز پنجشنبه 20 تیرماه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر، برخی نقاط اردبیل، خراسان شمالی، برخی نقاط کردستان، زنجان، البرز، قم و شمال اصفهان شاهد بارش باران به  همراه رعد و برق خواهیم بود

از شنبه هوا گرمتر خواهد شد

کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد : در برخی نقاط از استان های کرمان و هرمزگان با افزایش ابر گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق به وقوع خواهد پیوست و فرداد جمعه وضعیت تشریح شده در سواحل دریای خزر، بخش هایی از اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان هم ادامه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی در پیش بینی وضعیت آب و هوای شنبه خاطر نشان کرد: از شنبه هفته آینده 22 تیرماه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای هوای گرم خواهیم داشت.

پیش بینی وضع هوای تهران 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : آسمان تهران امروز کمی تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و امشب احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات تهران وجود دارد، کمینه دمای امروز پایتخت27 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به36 درجه می رسد که با گرم تر شدن هوا در تهران فردا کمینه 29 و بیشینه 39 درجه خواهد شد.

پیش بینی هوای 72 ساعت آینده کشور 

گودرزی در پیش بینی هوا ی 72 ساعت آینده کشور گفت: در سه روز آینده شرق کشور به ویژه در منطقه زابل همچنان گرد خاک خواهد داشت. همچنین فردا شب جنوب سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، زنجان و یزد وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود که گاهی با گرد و خاک همراه می‌شود.
و در  سه روز آینده شرق دریای عمان به واسطه وزش باد مواج خواهد بود.

گرمترین و خنک ترین شهرهای کشور در 24 ساعت گذشته

وی در خاتمه افزود: اردبیل با دمای 10 درجه بالای صفر و اهواز 47 درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه