English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس فردا (۱۹ تیر ماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر رگبار موقتی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه،  مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: در دو روز آینده در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، و مازندران در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار موقت، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پس فردا (۱۹ تیر ماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر رگبار موقتی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج شنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ تیر ماه) آسمان در کل کشور صاف خواهد بود و تنها در شمال استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و احتمال بارش پراکنده و رعد و برق وجود دارد. همچنین برای نوار شرقی کشور بخصوص منطقه زابل تداوم وزش باد شدید، در بعضی از ساعات خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس فردا و پس فردا (۱۸ و ۱۹ تیر ماه) مواج خواهد بود، گفت: در همین مدت در جنوب سمنان، شرق یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران، و مرکزی همچنین در استان خوزستان وزش باد نسبتاً شدید و گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب با وزش باد شدید همراه خواهد بود، گفت: فردا (۱۸ تیرماه) آسمان تهران صاف، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. پیش بینی می‌شود که دمای تهران در این روز در گرمترین زمان به ۲۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد. همچنین پس فردا (۱۹ تیرماه) آسمان پایتخت کمی ابری تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.بیشترین و کمترین حد دمای تهران در این روز ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی