English

حریق مرگبار کارخانه مشتقات نفتی در کرمانشاه/ آتش سوزی مهار شد

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در آتش سوزی کارخانه مشتقات نفتی واقع در شهرک صنعتی فرامان یک نفر از پرسنل کارخانه به علت انفجار و آتش سوزی جان خود را از دست داد.

حریق مرگبار کارخانه مشتقات نفتی در کرمانشاه/ آتش سوزی مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج، ساعت 4:30 صبح امروز (10 تیر) با اعلام گزارش آتش سوزی کارخانه مشتقات نفتی شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، نیروهای امدادی به این محل اعزام شدند.

فرزین معتمدی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه درباره جزئیات مهار این آتش سوزی گفت: با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  و آتش‎نشانی، آتش سوزی کارخانه مشتقات نفتی شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه مهار شد.

وی با بیان اینکه 10 تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان‌های کرمانشاه، بیستون و هرسین به همراه تیم واکنش سریع جمعیت استان با همکاری سایر نهادهای امدادرسان برای مهار آتش به کارخانه مشتقات نفتی اعزام شده بودند بیان کرد: تیم‌های اطفای حریق در حال مراقبت هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم اطفا حریق تمام تلاش خود را برای مهار آتش‌سوزی انجام داد، اظهار کرد: در آتش سوزی کارخانه مشتقات نفتی واقع در شهرک صنعتی فرامان یک نفر از پرسنل کارخانه به علت انفجار و آتش سوزی جان خود را از دست داد.

معتمدی افزود: پایان عملیات مهار آتش‌سوزی در این کارخانه ساعت 9 صبح امروز بود که تیم‌های اطفای حریق برای مراقبت از وضعیت در محل حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه