English

علی امام خبر داد؛

۴ خط دیگر به خطوط متروی تهران اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: در حال حاضر متروی تهران در خطوط یک تا 7 خدمت‌رسانی به شهروندان می کند و بر اساس‌ آخرین بازنگری طرح جامع ریلی قرار شده است که 4 خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود.

4 خط دیگر به خطوط متروی تهران اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ساخت یک رام قطار شهری مترو در تهران، گفت: در حال حاضر متروی تهران در خطوط یک تا 7 خدمت‌رسانی به شهروندان می کند و بر اساس‌ آخرین بازنگری طرح جامع ریلی قرار شده است که 4 خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود.

وی افزود: در حال حاضر از همه ظرفیت‌های خط یک تا 7 استفاده نمی‌شود و مهمترین دلایل آن کمبود واگن بوده است. که البته کارخانجات متعددی در این زمینه داشته‌ایم ولی فعالیت آنها تا کنون به 40 درصد هم نرسیده است.

 مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ادامه داد:‌ در حال حاضر با توافق شهرداری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش شده که ظرفیت تولید داخل را جهت ساخت واگن‌های مترو از کمتر از 40د رصد به 85 درصد برسانیم.

امام بیان داشت:  اگر خط 7 مترو که از طریق آن اکنون خدمت‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد کامل شود به طور کلی هزار واگن مترو در تهران کم داریم و اگر 4 خط دیگر به خطوط مترویی اضافه شود هزار مورد دیگر نیز واگن کمبود خواهیم داشت و این در حالی است که در حال حاضر از 1400 واگن موجود همه آنها فعال نیست و بخشی به حالت استندبای جهت تعمیر و نوسازی درآمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه