English

هفت سال و نیم حبس برای مدیرکل اسبق اقتصاد و دارایی البرز

رییس کل دادگستری البرز گفت: مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی استان البرز پس از اثبات جرایم در دادگاه بدوی به هفت سال و شش ماه حبس تعزیری ، ۲۱ ماه انفصال از خدمت، ۳۷ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت یک میلیارد و نیم جزای نقدی محکوم شده است.

هفت سال و نیم حبس برای مدیرکل اسبق اقتصاد و دارایی البرز

به گزارش خبرگزاری موج، احمد فاضلیان، رییس کل دادگستری البرز در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه (2 تیر) با اشاره به آخرین وضعیت مدیرکل سابق اقتصاد و داریی البرز ، گفت: مدیر کل سابق اقتصاد و دارایی استان البرز در طول سه سال خدمت با کمک تعدادی از همکاران خود اقدام به سو استفاده از اختیارات مدیریتی خود در قالب پرداخت پاداش، اضافه کاری و …کرده و ماهانه مبالغی به کارمندان، اطرافیان و افراد مورد اعتماد در اداره تحت تصدی خود واریز و بعد از مدتی این مبالغ را به حساب شخصی خود واریز یا به صورت نقدی دریافت می‌کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی در وجوه اموال دولتی ، دریافت رشوه، تنظیم صورت حساب‌های غیر واقعی و سایر جرایم مالی نیز اقدام کرده بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: متهم ردیف یک این پرونده پس از اثبات جرایم در دادگاه بدوی به هفت سال و شش ماه حبس تعزیری ، ۲۱ ماه انفصال از خدمت، ۳۷ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت یک میلیارد و نیم جزای نقدی محکوم شده است.

فاضلیان گفت: این حکم علی رغم تأیید اتهامات، در دادگاه تجدید نظر تعلیق شده که این تعلیق قابل پذیرش نیست و دادگاه تجدید نظر در تغییر حکم صادر شده اشتباه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه