English

پیش بینی وقوع گرد و خاک در تهران

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی تهران، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳ و ۴ تیر) در پاره‌ای نقاط به خصوص جنوب و غرب استان شاهد وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک هستیم.

پیش بینی وقوع گرد و خاک در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۲۶ مربوط به ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ بود، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی تهران، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳ و ۴ تیر) در پاره‌ای نقاط به خصوص جنوب و غرب استان شاهد وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک هستیم.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران در ادامه به رعایت توصیه‌های زیست محیطی توسط شهروندان طی فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیر) اشاره کرد و گفت: شهروندان از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، از جمله روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری، عمرانی و مانند آن خودداری کنند.

وی ادامه داد:  بیماران قلبی و ریوی مبتلا به آسم از انجام فعالیت‌های بدنی به‌خصوص در فضای باز و از خروج غیرضروری از منزل خودداری کنند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در پایان تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف سوخت و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی، دقت هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها از جمله موضوعاتی است که شهروندان باید مد نظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه