English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۱۳ خرداد) در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و وزش باد و در بخش‌هایی از کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز (۱۲ خرداد) برای استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب غرب یزد، شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان، غرب کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق لرستان و بخش‌هایی از کرمان رگبار ، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۱۳ خرداد) در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و وزش باد و در بخش‌هایی از کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه‌شنبه (۱۴ خرداد) برای استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود،اظهارکرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۶ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در ادامه با اشاره به اینکه طی سه روز آینده برای برخی مناطق شرق، جنوب شرق کشور و استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود، گفت: طی هفته جاری شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور هستیم.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ خرداد) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۴ خرداد) نیز صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه