English

یکی از اراذل و اوباش محله پیروزی تهران دستگیر شد

رییس کلانتری سلیمانیه گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که عامل درگیری دسته جمعی در خیابان پیروزی تهران بود، دستگیر شد.

یکی از اراذل و اوباش محله پیروزی تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمود مالمیر ،  رییس کلانتری سلیمانیه درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته (1 تیر 98) عده ای از شهروندان در تماس با پلیس اعلام کردند که هشت نفر با یکدیگر درگیر شده‌اند که طی این درگیری دو خودرو که در کنار خیابان پارک شده بود هم دچار خسارت شده است، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران به محل درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل درگیری اظهار کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که عامل این درگیری یکی از اراذل و اوباش محله پیروزی است. این فرد با مشاهده ماموران کلانتری به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت از محل متواری شد اما ماموران وی را تعقیب کردند.

رئیس کلانتری سلیمانیه با اشاره به ادامه تعقیب و گریز گفت: تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه مامور پلیس وی را  پس از چند دقیقه در خیابان‌های اطراف متوقف کرد؛ این فرد لحظه دستگیری قصد داشت به صورت مامور پلیس گاز اشک آور بزند اما با هوشیاری مامور پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

به گفته وی در این درگیری دو خودرو متعلق به شهروندان دچار آسیب شده‌اند و دو نفر از طرفین درگیری دچار مصدومیت‌هایی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه