English

دادستان اردبیل:

۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در اردبیل دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در اردبیل خبر داد.

3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت طرح مبارزه و مقابله با افراد شرور را آغاز کرده اند و در این زمینه 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که آرامش و امنیت منطقه را به هم ریخته بودند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بعد از سپری کردن محکومیت حبس این اراذل و اوباش به مناطق دیگر تبعید می شوند چرا که افرادی که آرامش مردم را به هم بزنند نمی توانند در منطقه حضور داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد شدید دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آرامش مردم خبر داد و افزود: از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه ایجاد ناآرامی توسط برخی افراد در سریع ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی و انتظامی گزارش کنند تا برخوردهای لازم انجام شود.

عتباتی افزود: خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آرامش مردم و جامعه است و با شدت با مخلان آرامش مردم برخورد می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تخلفاتی در حوزه واردات و انبار نهاده های دامی در اردبیل صورت گرفته است افزود: 21 پرونده در حوزه نهاده های دامی تشکیل و افرادی در این زمینه دستگیر شده اند.

دادستان اردبیل تصریح کرد: افرادی در حوزه واردات نهاده های دامی و انبار این نهاده ها دستگیر شده اند و تعدادی از افراد و متخلفان نیز در این حوزه تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند و با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

عتباتی از شناسایی 2 انبار نهاده های دامی در اردبیل خبر داد و افزود: در یکی از این انبارها 6 هزار و 600 تن و دیگری نیز 3 هزار تن نهاده های دامی انبار شده بود که نقش اساسی در افزایش قیمت نهاده های دامی و مشکلات برای دامداران داشت.

وی با هشدار جدی به دستگاه های متولی گفت: باید دستگاه های متولی نظارت همه جانبه ای در حوزه نهاده های دامی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه