English

پیش بینی رگبار و رعد و برق در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات استان خواهیم بود.

پیش بینی رگبار و رعد و برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت آب و هوا گفت: روزهای پایانی فصل بهار بیشینه دمای هوای روز گذشته مازندران مربوط به گلوگاه و ساری با ۳۴ درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی افزود: روز گذشته شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که کماکان تا فردا تداوم این هوا را در آسمان خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا شاهد  رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات استان خواهیم بود.

اسدی بیان کرد: روزهای پایانی هفته جاری با تقویت جریانات شمالی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رشد ابر و رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده و وزش باد علاوه بر ارتفاعات در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان نیز پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات شرایط برای رگبار و رعدوبرق مهیاتر است.

اسدی یادآور شد: انتظار داریم روزهای پایانی و اوایل هفته آینده یکی دو درجه افت دما داشته باشد.

وی با تأکید بر مدیریت در مصرف آب و انرژی با توجه به تداوم هوای گرم، خاطرنشان کرد: در زمان وقوع رگبار و رعدوبرق در مناطق کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه