English

سردار محمد شرفی:

پلیس در تلاش است بیشترین خدمات را در اختیار شهروندان قرار دهد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

پلیس در تلاش است بیشترین خدمات را در اختیار شهروندان قرار دهد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی ،  رئیس پلیس پیشگیری ناجا  در جلسه شورای عالی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گفت: در حال حاضر در کشور جمعیت در حال افزایش است بنابراین می‌طلبد که کلانتری‌ها با ساختاری مناسب و با تعداد نیروی انسانی متناسب با نوع و حجم مأموریتی، نسبت به امدادرسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام وظیفه کنند که این امر مستلزم تقویت ساختاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های برخی شهرستان‌ها و مناطق حاشیه نشین است.

وی با اشاره به لزوم تغییر در ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای انجام خدمات رسانی بیشتر و مطلوب‌تر گفت: با توجه به رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و سیاست‌های کلی نظام مبنی بر سامان‌بخشی، تقویت و ارتقای ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پیشگیری و پایش ناهنجاری‌های عمومی ناشی از پدیده‌های اجتماعی در این بخش، تغییر ساختار و هدفمند کردن نوع مأموریت‌های کارکنان کلانتری‌ها و برون سپاری بخش اعظمی از مأموریت‌ها از اولویت‌های اساسی پلیس پیشگیری ناجا در این برهه زمانی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در ارتقای ساختار سازمانی اولویت با رده‌های اجرایی است، عنوان کرد: باید با در نظر گرفتن کلیه جوانب، یگان‌هایی که دارای حساسیت بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند را از لحاظ ساختار سازمانی و تأمین نیروی انسانی ساماندهی و ارتقا داد.

وی با اشاره به افزایش مأموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات مسئولان و مردم از نیروهای نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد لزوم توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و تعبیر ایشان از این واحدهای انتظامی با عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه، یکی از اولویت‌های پلیس پیشگیری را در سال جاری تغییر ساختار این واحدها نسبت به گذشته و تأمین نیروی انسانی مجرب برای رسیدن به هدف نهایی پلیس پیشگیری که همان کلانتری مطلوب است، دانست.

شرفی افزود: در بحث ارتقای ساختار سازمانی نباید فقط کمیت را مد نظر قرار داد بلکه باید به ارتقای کیفیت نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی در راستای نیل به اهداف سازمان گام برداشت.

وی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف دارند و اجابت خواسته شهروندان در سطح حداکثری، موجبات رضایت مردم و خشنودی پروردگار متعال است؛ پلیس پیشگیری تلاش می‌کند با مجاهدت و به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: افزایش اقتدار و منزلت اجتماعی پلیس در گرو سازماندهی متناسب و جهت دهی درست مأموریت‌های سازمانی است و انجام صحیح مأموریت‌های این بخش با همکاری شهروندان امکان پذیر می‌شود و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی