English

سردار شرفی:

پلیس با اخلالگران اقتصادی به شدت برخورد خواهد کرد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری در سال جاری با استفاده از تمام توان از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور پیشگیری می‌کند و با اخلالگران اقتصادی به شدت برخورد خواهد کرد تا تولیدکنندگان با آرامش بیشتری نسبت به تولید و رفع نیازهای جامعه اقدام کنند.

پلیس با اخلالگران اقتصادی به شدت برخورد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به افزایش ماموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات مسئولان و مردم از عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر توجه ویژه به کلانتری ها و پاسگاه‌ها تاکید دارند و واحدهای انتظامی را به عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه می دانند ضمن اینکه ایشان یکی از اولویت های پلیس پیشگیری در سال جاری را افزایش سطح آگاهی و مهارتی کارکنان و تجهیز کلانتری ها و پاسگاه ها با عنوان طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها عنوان کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه راهبردهای ماموریتی پلیس باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری باشد، افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف جامعه دارند و اجابت خواسته شهروندان در سطح حداکثری موجبات رضایت مردم و خشنودی پروردگار متعال است؛ پلیس پیشگیری می کوشد با تلاش و مجاهدت و به کارگیری فناوری های نوین در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: افزایش اقتدار و منزلت پلیس درگرو مشارکت تمامی هم‌میهنان در اجرای برنامه های امنیت محور و نظام مند است و انجام صحیح ماموریت های این بخش با معاونت شهروندان امکان پذیر است و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد فضای امن در جامعه و افزایش احساس امنیت و آرامش اقدامی است که بیشتر از آنکه با قوه قهریه پلیس ممکن باشد با مشارکت مسؤولانه شهروندان میسر است.

سردار شرفی عنوان کرد: یکی از ابزارهای اصلی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی استفاده از توصیه هایی است که برخی شهروندان مسؤولانه و به جهت همکاری در اختیار پلیس قرار می دهند و پلیس هم با بهره مندی از این داده ها و به کارگیری آن در ماموریت های خود عملکردی مطلوب به دست می آورد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به برقراری نظم و آرامش مطلوب در مراکز عمومی، بهره مندی پلیس از تجهیزات و فناوری های نوین اجتناب ناپذیر بوده و اولویت مهم پلیس پیشگیری هم استفاده از این تجهیزات و فناوری ها در راستای کاهش خطاهای انتظامی و هزینه های مادی است.

سردار شرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: پلیس پیشگیری در سال جاری با استفاده از تمام توان از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور پیشگیری می‌کند و با اخلالگران اقتصادی به شدت برخورد خواهد کرد تا تولیدکنندگان با آرامش بیشتری نسبت به تولید و رفع نیازهای جامعه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه