English

شایعه گروگانگیری در گرگان تکذیب شد

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با رد هرگونه واقعه گروگانگیری در گرگان گفت: گروگانگیری تعاریف خاص خودش را دارد و به هیچ عنوان این حادثه گروگانگیری نبوده و تنها مشاجره بین دو فرد بوده که با دخالت پلیس به پایان رسیده است.

شایعه گروگانگیری در گرگان تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مسعود فروزان‌نیا ،  جانشین فرماندهی انتظامی گلستان درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته (24 خرداد) دو خانم و آقا با همدیگر وارد بستنی فروشی دور میدان شهرداری گرگان شده و بعد از چند دقیقه بین آنها مشاجره شکل گرفت.

وی ادامه داد: پس از شدت گرفتن مشاجره بین این دو فرد، یکی از آنها که مرد میانسالی بوده به دلیل سابقه مصرف مواد مخدر برای ترساندن فرد مقابل از سلاح سرد استفاده می‌کند.

فروزان‌نیا بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع پلیس از موضوع، نزدیکترین گشت انتظامی به محل وارد عمل شده و موضوع با همکاری مشاوران در مرکز مشاوره آرامش پلیس گلستان و بهزیستی به پایان رسید.

وی تاکید کرد: هر دو فرد برای پیگیری جزئیات موضوع به کلانتری منتقل و پس از تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با رد هرگونه واقعه گروگانگیری در این حادثه تاکید کرد: گروگانگیری تعاریف خاص خودش را دارد و به هیچ عنوان این حادثه گروگانگیری نبوده و تنها مشاجره بین دو فرد بوده که با دخالت پلیس به پایان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی