English

سارقان موتورسیکلت های تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اعضای باند پنج نفره مجرمان حرفه‌ای سرقت موتورسیکلت‌های ان اس، ار اس و آپاچی دستگیر شدند.

سارقان موتورسیکلت های تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ،  رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت: روز ۳۰اردیبهشت فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد که موتورسیکلتش توسط فرد یا افرادی به سرقت رفته است. بنابراین پرونده‌ای با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و برای رسیدگی به کلانتری بازار منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند، گفت: شاکی پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت که جهت انجام کار شخصی موتورسیکلتش را در ضلع جنوب پارک شهر بدون نصب تجهیزات ایمنی رها کرده و زمانی که برگشته متوجه سرقت آن شده است بنابراین کارآگاهان با توجه به اظهارات مالباخته بلافاصله به محل وقوع سرقت مراجعه کردند و با انجام اقدامات ویژه پلیسی هویت سارق به نام کامران که حدودا ۳۴ ساله و از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت موتورسیکلت است را شناسایی کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه درباره دستگیری این فرد اظهار کرد: کارآگاهان با توجه به شناسایی هویت سارق بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه وی در محدوده خزانه شناسایی و در روز ۲۵ اردیبهشت ماه طی یک اقدام پلیسی متهم  را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی هندا نیز کشف شد.

بر اساس گزارش پلیس و به گفته وی در تحقیقات صورت گرفته از کامران توسط ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی، وی به ده‌ها فقره سرقت موتورسیکلت های آپاچی، ان اس ، آر اس در محدوده پارک شهر، پیچ شمیران و خیابان شریعتی اعتراف کرده است. ارزش موتورهایی که در مدت زمان یک ماه به سرقت برده است حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.

علیزاده در ادامه با اشاره به اعترافات سارق نیز گفت: وی به پلیس اعلام کرده که سرقت‌ها را تک نفره انجام داده و انجام این سرقت‌ها به علت اعتیاد شدیدش به مواد مخدر است. وی در اعترافات دیگرش گفت که موتورسیکلت‌ها را پس از سرقت به شخصی به‌نام رحیم به قیمت یک تا دو میلیون تومان می‌فروخته است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در ادامه اعترافات مرد جوان، دستگیری مالخر نیز در دستور کار قرار گرفت و رحیم در ۲۸ اردیبهشت ماه در محدوده خیابان مولوی دستگیر شد. وی درحالی که به خرید موتورسیکلت‌های مسروقه اعتراف کرد، گفت که موتورسیکلت‌های مسروقه را به سه نفر افغانستانی می‌فروخته و آنان نیز پس از باز کردن موتورسیکلت‌ها به طور کامل آن‌ها را با بسته بندی کردن قطعات به کشور افغانستان ارسال می‌کردند.

بر اساس گفته رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار داده شدند.

علیزاده در پایان به شهروندانی که از موتورسیکلت استفاده می کنند توصیه کرد که موتورسیکلت خود را به تجهیزات امینی از قبیل  فقل و زنجیر و دزدگیر مجهز کنند. هیچ گاه موتورسیکلت خود را در محل خلوت رها نکنند و در صورت امکان در مقابل دوربین مداربسته پارک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی