English

فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۱۷ درصدی مرگ عابران پیاده در اصفهان

فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازافزایش ۱۷ درصدی مرگ عابران پیاده در اصفهان خبر داد.

افزایش ۱۷ درصدی مرگ عابران پیاده در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کاهش تعداد جان باختگان موتورسیکلت سوار گفت: جان‌باختگان عابر پیاده در اصفهان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ۸۱ درصد جان باختگان ناشی از تصادف درون شهری در سال 97 در اصفهان مربوط به موتورسیکلت سوارها و عابران پیاده بوده است.

این مقام انتظامی افزود: تعداد جانباختگان موتورسیکلت 170 نفر با رده سنی بین 20 تا 27 سال و جانباختگان عابر پیاده 116 نفر است.

معصوم بیگی با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو بیشترین دلیل تصادفات را تشکیل می‌دهد، افزود: پرحادثه‌ترین روزهای هفته پنج شنبه و پرحادثه ترین زمان وقوع حادثه  نیز ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر می باشد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پرحادثه‌ترین جاده در استان اصفهان آزاد راه کاشان می باشد  و محور میمه - دلیجان و آزاد راه نطنز – بادرود نیز در رتبه‌های بعدی آمار بالای تصادف جاده‌ای دراستان اصفهان هستند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: ۱۴ درصد تصادفات در آزادراه، ۲۶ درصد در بزرگراه و ۲۸ درصد راه اصلی می باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان

وی افزود: طبق آمار 56 درصد تصادفات در جاده  ها در روز و ۴۴ درصد در شب رخ داده و بیشترین خودروهای تصادفی و تلفات نیز پژو ۲۸ درصد و پراید با ۲۶ درصد بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی  مقابله با سرقت است، افزود: در سال جاری ۱۲۹ باند سرقت در اصفهان شناسایی و با آنها برخورد شده است.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از کل باندهای منهد شده در استان  ۲۸ درصد مربوط به سرقت منزل، ۱۸ درصد سرقت داخل خودرو، ۱۳ درصد سرقت از اماکن، ۱۱ درصد سرقت ازاحشام و ۹ درصد سرقت به عنف را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: ارزش اموال مکشوفه از سارقان نیز ۷۳ درصد افزایش  و دستگیری سارقان نیز در سال جاری ۳۳ درصد افزایش داشته است.

معصوم بیگی همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سال جاری 3700  فقره پرونده مبارزه با قاچاق تشکیل گردیده  و حدود 4000 نفر نیز دستگیر شده اند.

وی اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده از قاچاقچیان ۱۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

این مقام انتظامی گفت: در سال جاری در حوزه مواد مخدر بیش از 34 تن انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه 18 درصد افزایش کشف داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امسال بیش از 23 هزار نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر  و 179 باند مواد مخدر نیز در استان اصفهان شناسایی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه