English

انتقاد الویری از شهرداری درباره تدوین برنامه ۵ ساله سوم تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: مطابق ماده ۹۴ مصوبه برنامه پنج ساله سوم، شهرداری موظف بوده با توجه به سیاست‌های تعیین شده این برنامه را به شورای شهر تهران ارائه کند.

انتقاد الویری از شهرداری درباره تدوین برنامه 5 ساله سوم تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی الویری،  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: من در خصوص ارائه برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران توسط شهرداری تذکری دارم. سال گذشته بحث‌های زیادی در مورد این برنامه صورت گرفت و مقرر شد بخش باقی مانده برنامه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به شورا ارائه شود.

وی افزود: مطابق ماده ۹۴ مصوبه برنامه پنج ساله سوم، شهرداری موظف بوده با توجه به سیاست‌های تعیین شده این برنامه را به شورای شهر تهران ارائه کند و در تدوین برنامه مواردی همچون شاخص‌های کمی مواد برنامه و هدف‌گذاری‌های پنج ساله شهر تهران را به همراه برنامه‌های راهبردی و تعیین موضوعات اولویت‌دار تا سطح عملیاتی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید حداکثر تا پایان اردیبشهت سال جاری این برنامه را تهیه و برای تصویب به شورای شهر تهران ارسال کند. لذا لازم است که موضوع تذکر من در اجرای ماده ۸۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به عنوان تذکر به شهردار ابلاغ و پاسخ کتبی به همراه مستندات مورد نیاز به شورا ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه