English

مجتبی جلالی مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران شد

مجتبی جلالی به‌عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران معرفی شد

مجتبی جلالی مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز (23 اردیبهشت) در مراسمی از زحمات یحیی زارع تقدیر و مجتبی جلالی به‌عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران معرفی شد، همچنین در ادامه این مراسم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی با ضریب خطای بسیار پایین ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: ارائه پیش‌‌بینی‌ها با ضریب خطای خیلی پایین اطمینان و اعتماد عمومی برای کل کشور فراهم کرد تا مردم با داده‌‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی هماهنگ شوند.

استاندار تهران به آماده‌باش استانداری در تاریخ 5 فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با همکاری خوب هواشناسی استان و ابتکار عمل این اداره کل و ارائه پیش‌بینی برای قسمت‌‌های مختلف شهر تهران، شرایطی فراهم شد تا اقدامات و تدابیر مناسبی اتخاذ شود.

محسنی بندپی خدمات هواشناسی استان تهران، در بازه زمانی 5 تا 20 فروردین سال جاری را قابل‌تقدیر دانست و عنوان کرد: هواشناسی استان تهران با حمایت استانداری به تجهیزات بروز باقابلیت ارائه پیش‌بینی با ضریب خطای 0/2 درصد مجهز شود.

در ادامه این مراسم استاندار تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواشناسی کشور و هیات همراه از قسمت‌های مختلف این اداره کل بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه