English

نتایج اولیه آزمون استخدامی ۹۸ منتشر شد

نتایج اولیه امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور بر روی پایگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر شد.

نتایج اولیه آزمون استخدامی 98 منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، نتایج اولیه امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور امروز صبح  (۱۵ اردیبهشت) بر روی پایگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند. ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۷ اسفند ماه، در ۱۲ حوزه از شهر تهران و در در بیش از ۲۰۰ شعبه در سایر نقاط کشور برگزار شد.

به گفته رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تعداد ثبت‌نام کنندگان در این آزمون ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر بوده است.

آشنا در نشست خبری برگزاری این آزمون، درباره پذیرش افراد گفته بود: در پذیرش، افرادی که با چند برابر ظرفیت قبول می‌شوند و برای مصاحبه دعوت می‌شوند فرض بر این است که در هر شغلی کسی که ۵۰ درصد بالاترین امتیاز مکتسبه را کسب کرده باشد برای مرحله چند برابر ظرفیت انتخاب می‌شود. تاریخ‌های مصاحبه از طریق پروفایل، سایت و اطلاع‌رسانی‌های عمومی که انجام می‌دهیم به اطلاع خواهد رسید. نتایج مصاحبه‌ها به سامانه آزمون باز می‌گردد. در سامانه با اعمال ۷۰ درصد نمره کتبی و سی درصد نمره مصاحبه این‌ها را بررسی می‌کنند و مشخص می‌شود چه افرادی قبول شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه