English

جزئیات خدمات رسانی به معتادان در مرکز بازپروری مهر سروش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه در این مرکز روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از مددجویان روانکاوی شده و خدمات مشاوره و مددکاری دریافت می‌کنند گفت: به زودی کارگاه آهنگری و مرکز پرورش گیاهان زینتی در این مرکز راه اندازی خواهد شد و امروز نیز از کارگاه خیاطی مددجویان رونمایی می‌شود.

جزئیات خدمات رسانی به معتادان در مرکز بازپروری مهر سروش

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید مسعود زاهدیان ،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه بازدید خبرنگاران از بازداشتگاه سابق کهریزک که به مرکز نگهداری از معتادان متجاهر با نام مهر سروش تغییر کاربری داده است، اظهار کرد: از مدتی قبل در هماهنگی با ستاد مبارزه با مواد مخدر تصمیم گرفتیم تا بازداشتگاه کهریزک به مرکز سروش و بازپروری معتادان تغییر کاربری دهد که اقدامات زیادی در این زمینه انجام گرفت و سرانجام حدود سه ماه قبل این مرکز با کاربری جدید آماده بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه در عملیات‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی محلات تهران بسیاری از افرادی که جمع‌آوری شده بودند به این مرکز منتقل شدند گفت: در مجموع از ابتدای بهمن ماه تا کنون حدود ۶۵۰ نفر در این مرکز مستقر شدند که اقدامات مختلف درمانی و بازپروری و بازتوانی جسمی و روحی بر روی مددجویان انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است.

زاهدیان با بیان اینکه در این مرکز روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از مددجویان روانکاوی شده و خدمات مشاوره و مددکاری دریافت می‌کنند گفت: به زودی کارگاه آهنگری و مرکز پرورش گیاهان زینتی در این مرکز راه اندازی خواهد شد و امروز نیز از کارگاه خیاطی مددجویان رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی افراد حاضر در این مرکز تحت خدمات مشاوره و روان درمانی قرار می‌گیرند، گفت: همچنین نظارت‌های پزشکی به طور مستمر بر روی این افراد در حال انجام است که کلاس‌های آموزشی نیز برای آنان برگزار خواهد شد.

زاهدیان افزود: این مرکز برای پذیرش حدود ۲۰۰۰ معتاد متجاهر ظرفیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد و به زودی این افراد وارد این مجموعه خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی