English

سردار حسین رحیمی خبر داد؛

طرح کاشف پلیس آگاهی آغاز شد/ هشدار به سارقان و زورگیران تهرانی

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: افسران ویژه عملیات پلیس آگاهی در این طرح، مأموریت‌هایی همچون برخورد با خفت‌گیری، سرقت به عنف و زورگیری را انجام خواهند داد.

طرح کاشف پلیس آگاهی آغاز شد/ هشدار به سارقان و زورگیران تهرانی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه آغاز اولین مرحله طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت که در مقر پلیس آگاهی کلید خورد، با اعلام این خبر گفت: از امروز گروه عملیات ویژه پلیس آ‌گاهی پایتخت با بهره‌گیری از 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به ناوگان پلیس اضافه شده است، فعالیت خود را آغاز  خواهد کرد. 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: افسران ویژه عملیات پلیس آگاهی در این طرح، مأموریت‌هایی همچون برخورد با خفت‌گیری، سرقت به عنف و زورگیری را انجام خواهند داد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت، این اقدام را هشداری جدی به برهم زنندگان نظم و انضباط و امنیت عمومی، سارقان و زورگیران دانست. 

وی در خصوص فعالیت پارکبانان گفت: بیش از یکسال است که فعالیت پارکبانان ممنوع شده و از نظر پلیس و شهرداری، فعالیت افراد با این عنوان قانونی نیست؛ ما چیزی به  عنوان پارکبان نداریم و اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند، کافی است مراتب را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند. 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس نامحسوس در راهور تهران نیز چندی پیش فعال شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه