English

سردار حسین رحیمی:

افتخار می‌کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده‌ایم

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده ایم. ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده ایم.

افتخار می‌کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از پاک ترین نهادهاست که شیطان بزرگ آن را به عنوان تروریست اعلام کرد و همگان دیدید که چگونه مردم به سپاهیان و بسیجیان عرض ارادت کردند .

وی گفت: به دلاورمردان سپاه عزیز درود می فرستم دلاور مردانی که دشمن احمق به رهبری یک آدم کازینو دارسردمدار آن است و شما عزیز مردان را به عنوان تروریست اعلام کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما پشت سپاه پاسداران هستیم چون سپاه و بسیج با تمام توان از حیثیت ملت دفاع می کند .

وی به سربازان گمنام و قهرمان و دلاور امام زمان درود فرستاد و گفت: با مجاهدت‌های خاموش و گمنامانه شما امنیت و آرامش مردم محقق شده است.

وی به دستگیری عبدالمالک ریگی که با عملیات سربازان گمنام به وقوع پیوست پرداخت و گفت :هواپیمای شرور یاغی را مقتدرانه نشاندید و با کارهای اطلاعاتی که در دنیا بی‌نظیر بود توانستید یکی از افرادی را که بزرگترین سرویس های اطلاعاتی دشمن حامی اش بود دستگیر کنید.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما امروز به عنوان نیروی انتظامی خواستیم در این همایش بر دهان دشمن بزنیم و همانطور که در عمل در کنار هم هستیم نشان دهیم که ما نیروهای مسلح به اسلام انقلاب و قرآن با تمام وجود پایبند هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی امر هستیم.

وی گفت: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم و برای آرمان‌های امام و رهبری جان خود را تقدیم خواهیم کرد.

سردار رحیمی به محاصره اقتصادی دشمن پرداخت و گفت :دشمن ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و ما را محاصره کرده است و نمی گذارد که کوچکترین کمک از سوی کشورهای دیگر آن هم برای حوادث طبیعی  مانند سیل به کشور وارد شود.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده ایم. ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه