English

علی الهیار ترکمن:

حقوق ۴۰۰ هزار تومانی فرهنگیان به‌صورت علی‌ الحساب پرداخت شد

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، وزارت آموزش و پرورش افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق کارکنان خود در سال ۹۸ را اعمال و پرداخت کرد.

حقوق 400 هزار تومانی فرهنگیان به‌صورت علی‌ الحساب پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوق‌ ها در سال ۹۸ اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، وزارت آموزش و پرورش افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق کارکنان خود در سال ۹۸ را اعمال و پرداخت کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که به همت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

وی ادامه داد: علت پرداخت حقوق فرهنگیان با دو روز تأخیر، تلاش مستمر برای اعمال افزایش فوق‌الذکر بوده که به لطف الهی و علی‌رغم حجم بالای کار و محدودیت زمانی، با موفقیت انجام پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علیرضا

    سلام آقای وزیر لطفا دستور فرمایید اضافه کاری اداری ما که حدود ۹ماه است پرداخت نشده است پرداخت گردد. بخدا ماهم زن و بچه داریم خوزستان

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه