English

حجت نظری به انتقادات فعالان سمن های شهر تهران پاسخ داد

اطلاع رسانی درباره مشکلات بودجه سمن ها در آینده نزدیک / سمن ها کمک مستقیم دریافت نمی کنند

حجت نظری در پاسخ به انتقاداتی درباره ستاد توان زایی شهر تهران گفت : در دریافت بودجه مصوب با مشکلاتی رو به رو بودیم که درباره آن اطلاع رسانی خواهم کرد.

 اطلاع رسانی درباره مشکلات بودجه سمن ها در آینده نزدیک / سمن ها کمک مستقیم دریافت نمی کنند

رئیس ستاد توان افزایی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره مشکلات مالی ستاد مالی توان افزایی شهر تهران گفت : امسال ستاد سمن ها مشکلات و موانعی پیش رو داشت. متاسفانه امسال نتوانسته ایم بودجه مصوب را جذب کنیم که به زودی اطلاعات بیشتری به رسانه ها خواهم داد.

وی در پاسخ به نقدهایی در زمینه عدم تعامل ستاد توان افزایی شهر تهران به خبرنگار موج گفت : در شورای مرکز ستاد مصوب شده است از هر گونه کمک نقدی به سمن ها که در گذشته انجام می شد، پرهیز شود زیرا این انجمن ها از مراجع دیگری کمک مالی دریافت می کنند. بنابراین بنده نمی توانم بر خلاف تصمیم شورای مرکزی ستاد توان افزایی شهر تهران به انجمن و یا نهادی کمک مستقیم پرداخت کنم.

گفتنی است سخنان رئیس ستاد توان افزایی  سمن های شهر تهران در حالی است که فعالان انجمن های مردم نهاد در گفت و گو با موج  اعلام کردند در این دو سال برنامه های حمایتی و تعامل مستمری برای تقویت برنامه های انجمن های مردم نهاد در سطح شهر تهران انجام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه